Sleep

Aludnál végre egy jót? Próbáld ki a NOON Sleep-et.

A NOON Sleep egy forradalmi, tripla rendszerű száj-spray, amely segít a minőségi alvásban

Melatonin, valeriána, golgotavirág gyökér-kivonat

Fő összetevők: melatonin, valeriana és golgotavirág, B2 vitaminnal kombinálva: egy kellően erőteljes kombináció,  hogy úgy aludj mint egy kisbaba. 225 adag, amely akár 3 hónapig is kitart.

Bemutatkozik a
NOON Sleep

Segít elaludni

Megnyugtatja
az idegrendszert

Javítja a
közérzetet

Oldja a
stresszt

Az alvás elősegíti az agy megfelelő működését. Az alvás hiánya, vagy a rossz minőségű alvás számos negatív következménnyel járhat. A legnyilvánvalóbb melléhatások például a fáradtság, vagy az energikusság hiánya, ingerlékenység, és koncentrációs zavarok, de a döntéshozó képességünk is nagyban megváltozik ilyenkor.

Az alvási problémák gyakran együtt járnak depresszió, vagy szorongás tüneteivel is;  súlyosbíthatják a depressziót és a szorongást, ugyanakkor a depresszió is vezethet alvási gondokhoz.

Hogy segítsünk a jobb, minőségibb alvásban, kifejlesztettünk egy egyedülálló terméket, amely olyan természetes összetevőkkel segít, mint például a melatonin, valeriana és golgotavirág gyökér-kivonat. Termékünk nem a szokásos tabletta, hanem spray formulájú, így használata bárki számára egyszerű: lefekvés előtt mindössze a szánkba kell fújni.

EFFECTIVE
01

Mi az a melatonin?

A melatonin a tobozmirigy által termelt hormon, mely a napszakokhoz alkalmazkodó természetes alvási ciklus fenntartásáért felelős.

A melatonin kritikus szerepet játszik az ébrenlét és az alvás ciklusainak szabályozásában. Emellett antioxidánsként is működik.

Működése nagyban függ a cirkadián ritmustól, vagyis attól, hogy mennyi fény jut el a tobozmirigyig. Mikor a fény áthalad a retinán, az agy üzenetet küld a tobozmirigynek, hogy csökkentse a melatonin termelését, így következik be az ébredés. Mikor gyenge a fényhatás, az agy a melatonin termelésére stimulálja a tobozmirigyet; ez felkészíti testünket az alvásra. Ebből következően a tobozmirigy sötétben a legaktívabb. (forrás: HáziPatika)

5

ok egy jó alvásra

1. Depresszió ellen

Az elégtelen alvás összekapcsolható számos egészségügyi problémával, a depressziótól kezdve a szív-és érrendszeri betegségekig. Éppen ezért rendkívül fontos a megfelelő, minőségi alvás.

2. Fejleszti a memóriát és élesíti a figyelmet

Elménk meglepően aktív alvás közben. Mialatt alszunk, megerősítjuk emlékeinket, de “gyakorolni” is képesek vagyunk olyan készségeket, melyeket napközben sajátítottunk el (ezt a folyamatot hívják konszolidációnak).

Összefoglaló

ÖsszetevőkMelatonin, Valerian, Passionflower (golgotavirág)
B2 vitamin, Thiamine Hydrochloride, Pyridoxine hydrochloride
Ajánlott dózis3-5 fújás a szájba, lefekvés előtt negyed órával
Kiszerelés225 adag
MéretKompakt méret, bankkártyával megegyező hosszúság és szélesség
BiztonságKlinikailag tesztelt. Nem okoz függőséget.
HasználataRázzuk fel a terméket. Lefekvés előtt negyed órával fújjunk 3-5x a szánkba, amit ne nyeljünk le 30 másodpercig. 30 másodperc után nyeljük le.
A termék vegán és állatkísérlet-mentes.

Gyakran küzdök alvási problémákkal, de nem akartam erős altatókat/nyugtatókat szedni. Nem láttam még ilyen terméket, ami nem csak melatonint, vagy csak valeriánát tartalmaz, hanem kombinálva van. Érezhetően segít, sokkal kipihentebb vagyok. Szerintem a Sleep a hozzám hasonló embereknek tökéletes választás lehet.

Máté

Néhány napja kezdtem el használni, de érezhető a különbség, mint előtte. Alapjáraton nem vagyok rossz alvó, mégis jelentős változást tapasztaltam, pozitív irányba.

Enikő

Te is használod termékünket? Mondd el véleményed a termékoldalon!

Mindenki megérdemel egy jó alvást

Tapasztald meg, milyen kipihenten ébredni

Gyorsvásárlás

5 ok egy jó alvásra

3. Serkenti a kreativitást

A Harvard University és Boston College tanulmányai alapján alvás közben megerősítjük emlékeink érzelmi komponenseit, amely a kreativitás serkentéséhez vezet.

4. Legyél győztes

A sportolóknak elengedhetetlen az alvás, teljesítményük növelése érdekében. A Stanford University tanulmányából kiderült, hogy azok a focisták, akik 10 órát aludtak egy nap, jelentősen javult a sprint idejük és javult az állóképességük. Hasonló eredményre jutottak korábban teniszezőkkel és úszókkal is.

5. Csökkenti a stresszt

When it comes to our health stress and sleep are nearly one and the same—and both can affect cardiovascular health.

“Sleep can definitely reduce levels of stress, and with that people can have better control of their blood pressure,” Dr. Jean says. “It’s also believed that sleep effects cholesterol levels, which plays a significant role in heart disease.”